Sunday, May 4, 2008

Cerita Pertama

Saya sudah berblog lama dahulu..kira2 3 tahun yg lepas, tapi tidak bersemangat meneruskan kerana tiada 'direction'. Jika sekadar menulis perkara2 remeh, maka itu bukan saya..saya selalu sangkakan yg saya memiliki pemikiran 'BESAR", idea2 'AGAM HEBAT'..mana mungkn seseorang yg dikira 'Above Average' menulis perkara2 picisan sebegitu.Itu yg saya fikir utk diri saya.Walau kebenarannya boleh dihujahkan oleh sesiapapun hatta budak tadika An-Nur berumur 6 tahun .lagipun saya tercari2 gaya bagaimana seharusnya blog saya berimage,gaya sasterakah?, ayat bahasa Melayu SPM kah?, English+Melayu kah?, Bahasa Melayu Contemporary kah?..arghhh, semua itu melemahkan semangat,terus longlai layu...pengakhiran?, hanya membaca blog2 org dan meneruskan kehidupan seperti biasa2.

Namun sejak2 akhir2 ini saya makin terpanggil utk sekali lagi mencuba..sekali lagi turut serta rakan2 generasi millenium yg giat berblog,berword press dan segala mcm platform penulisan siber.
Tidak tahu mengapa dan kenapa..saya ingin berkecimpung dl bidang ini..Ya.
Semoga entry ini bukan yg terakhir.

3 comments:

chekodok said...

kalau blog kau diisi dgn pengisiian yg sme oleh bdk sekolah tadika annur. xdelah blog picisan yg ditulis mengikut gaya kau encikfdausahmad. :)

Ally Leman said...

bencana apakah menimpa blog ini? tolong tutup blog ini..kembali ke blog lama. aku lebih bahagia membaca blog lama ko fdaus ahmad

Unknown said...

fdaus nk tanya psl tlsa